Translate

torsdag 1 mars 2012

Dagens shopping!

Jag och Sofia åkte till täby! Vi kom dit och var ashungriga så vi drog till mc`donalds på direkten. Vi gick runt i typ jättemånga butiker. Vi gick in på Hollister och vi blev helt sålda. Dem har ju bara snygga kläder. Här har jag lite bilder från dagens shopping! Var inte så mycket. Den där kjolen som jag la upp på bloggen igår hittade jag. Den var tydligen populär. Det fanns ju bara ett par kvar ju.
Kollade lite på sommarkläder också!



Här är kjolen! Skulle nog passa till typ ett svart eller vitt linnemed ett par svarta tights. Man ska ju inte ha kjolen vid midjan utan man ska ju dra upp den så att den sitter på magen. Eller så ska jag göra i alla fall. :) Den var halva priset på den här så det blev 50 kr. Köpta på H&M. 



Titta på det snygga örhänget jag köpte! Det fanns en svart, cerisrosa, silver och guld som jag köpte. Jag tog den guldiga för den passar till mitt hår och till min hudfärg. :) Den är så snygg! Man kunde köpa tre såna här och betala för två men jag gjorde inte det. Kostade 50 kr på Glitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar