Translate

fredag 30 mars 2012

Friday!

Hej alla! Idag är en helt underbar dag, förutom vädret, grått och fult, bläää
Nu blir det ett kort inlägg, för att jag ska hem och äta, ingen bra frukost igen!! hehe, jag har brotom varje morgon. Jag måste bli bättre på det...

Hur mår mina älsklingar, haha jag skoja.. Hur mår ni? själv mår jag ganska bra faktiskt!

Imorgon blir det filmkväll med syrran och mamma, och på söndag kommer säkert min kusin med sin pojkvän..
Trevligt!! <3

Japp, nu blir det ''Dagens Fråga'' P.s jag ville säga, att det är ni som ska svara på frågan!! ara säger det för säkerhetens skull, kanske finns folk som inte förstog det, hehheheh.

Japp här är den: Vilken film tycker ni är bäst att se, säg vilken som helst.. det kan vara skräckfilm, komedi, drama osv!

Och nu kommer ''Dagens Låt'':

BooBoo och jag sitter och sjunger den här låten, hehe!


Ni får ha en fortsatt bra dag <3

Hej då

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar