Translate

tisdag 13 mars 2012

Jag har redan tröttnat på den.. hmm

Hej på er! Jag har inte haft tid att blogga idag på dagen för jag har varit upptagen i skolan hela tiden.
Imorse åkte ju jag till tandläkaren för jag skulle få tandställning. Och nu har jag en, hehe! Den är ASJOBBIG. Jag har en räls, inte en sån där som man sätter i gommen. Men när man får en räls så får man något som går längs gommen från ena sidan till den andra. Och den sitter ju mitt i munnen!, så det går ju typ inte att svälja. Eller från början gick det att göra det men den där grejen skaver mot tungan och nu har jag gjort det så mycket så det har skavt jättemycket på tungan så nu kan jag typ inte svälja mer nu! :O
Det är asjobbigt. Men skit i det nu! :I

Nu ska jag typ ta det lugnt och kolla på lite bloggar, facebooka kanske.
:)

//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar