Translate

torsdag 22 mars 2012

NO-prov.. :/

Hellu!

Jag har nyss haft NO-prov. Det gick ganska bra. Jag inte på typ tre frågor va fjorton. Jag lär ju inte få A som jag fick på ett NO-prov förut. Vet ni hur överlycklig jag blev när jag såg det provet?!!!! :O
Nu ska vi snart ha svenska och Sofia sitter fortfarande kvar och gör provet. Det känns så skönt att inte ha så många prov framför sig längre. Phuu...
Jag såg att tiden här på bloggen är ställd på stillahavstid. Alltså den tiden som det är i Stilla Havet och där bor vi ju inte direkt. Jag försökte hitta Sveriges tidszon men den fanns inte. Jättekonstigt. :/
Men jag ställde in så att vem som helst kan kommentera. Förut så kunde bara dem som hade en blogg på blogspot kommentera.
Så nu är det bara att börja kommentera hörni!!!!!! :D

//Lovisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar