Translate

fredag 16 mars 2012

FREDAG!!

Hellu allihopa! <3 Hur mår ni? Själv mår jag bra!

Just nu har jag håltimme så jag sitter med Becka och BooBoo <3 Vi lyssnar på musik och kollar Facebook, hehe

Idag har jag haft slöjd, senare efter håltimmen ska jag ha matte prov FML!! sen är det lunch och sen ska jag ha engelska och då ska jag och Jonathan Loden, Johan och Tim spela upp Hans och Greta XD heheh engelska grej. Jag är Greta, Jonathan är Hans, Johan är Styv mamman och häxan och Tim är Berättaren och Pappan.

EXCITED!! Jag menar det, jag har längtat hela tiden <3

 Senare efter skolan ska jag vara med Becka <3 vi ska chilla hänga osv.

Men nu ska jag gå och
chilla lite till innan prover!

Ha det bra, och trevlig helg om jag inte skriver mer, asså idag eller under helgen <3

// Sofia <3

Jag bjuder på en bild på mig och BooBoo <3
Lilla BooBoo <3                                                                Lilla Jag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar