Translate

tisdag 20 mars 2012

Skoldagen

Hej allihopa! Idag är det tisdag och jag sitter här utan min dator :( så jag använder booboos iPhone för att blogga för att booboo bloggar på sin egen dator! Nyss skulle vi ha idrott men läraren kom inte, bra! Snart ska vi ha matte, sen har vi svenska, studiestugan (där kan man arbeta med läxor osv)sen är det lunch senare blir det spanska fast jag kan flytta de spanska och på slutet av dagen blir det NO! Jippi! Efter skolan så ska jag vara ensam en stund för att mamma ska till täby så ja och pappa och min syrra kommer alltid hem sent. Jag ville också säga en väldigt trist sak! Igår fick jag reda på av BooBoo att Simba dog, BooBoo och jag grät väldigt mycket, så jag vill säga RIP till den bästa och sötaste marsvinen någonsin lilla Simba. Vi älskar dig och kommer alltid att göra det!! Men jag ska ha lektion nu, nu får ha det bra! Vi ses // Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar