Translate

torsdag 8 mars 2012

Sitter här med Sofia och Jesper :)

Just nu sitter ag här med Jesper och Sofia och vi orkar typ inte gå någonstans. Vi fick sluta 12.20 fast vi sitter fortfarande kvar här i skolan. Våran idrottslärare och våran elevens vallärare är sjuka så vi mixade lite med lektionerna och gjorde det bättre så vi kunde sluta lite tidigare. 
Imorse hade vi engelska och då skulle vi spela upp våra förbannade teatrar. Men jag vägrade och min lärare sa att jag måste göra det. Tillslut gick jag ut, smällde igen dörren och är arg som ***. Sen tillbringade jag resten av lektionen av att sitta inne på toaletten och sura. Sofia fick ta min plats. Man ska ju spela upp dem inför båda klasserna och det var det ag inte ville göra så imorgon så ska jag och min grupp spela upp våra teater bara inför våra klass. Jag blir väl så illa tvungen att göra det. Önska mig lycka till!!!

Sen måste jag hem och äta för vi fick ju sluta vid lunch. 
Ska nog dra ganska snart tror jag. :)

  Det ser ut som om jag har värsta stora pannan, hihi! <3

//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar