Translate

måndag 26 mars 2012

Förlåt!

Hej allihopa! Hur mår ni? Själv mår jag bra!

Förlåt att jag inte skrev under helgen men jag fick inte tag i någon dator!! Och jag kan inte skriva på mobilen så förlåt en gång till!

Men nu skriver jag för både lördag, söndag och idag :) Idag har jag haft skola, först blev det bilogi, sen geografi, musik, mentorstid, matte och SO!

Nu är jag hemma och sitter på mammas massage stol för att jag har en så stor rygg värk :(

Em imorgon har jag idrott på morgonen och då ska vi bada på Gym och Sim! Så då ska jag upp tidigt imorgon för att åka dit, jag orkar inte gå, haha

Eftersom jag inte skrev i lördags och igår så blir det ''Dagens Låt'' och ''Dagens Fråga'' tre gånger! Lördag, söndag och idag!

Och här kommer de, vi börjar med ´''Dagens Fråga'':

I Lördags: Vilken butik gillar ni att shoppa mest på? (det kan vara spel butik osv)
I Söndags: Vilken mat rätt skulle du vilja äta varje dag?
Idag: Vilket ämne är din favorit?

Varför jag frågar så speciellt vilken butik ni gillar för att i lördags så åkte jag och shoppa med pappa och varför jag fråga vad ni skulle vilja äta varje dag för att igr kunde inte välja mellan kebab och pizza men det blev pizza!!

Och Nu blir det ''Dagens Låt'' Här är de:

I Lördags:


Igår:

Idag:
Lite Dubstep <3 Så himla bra!!
Men nu måste jag gå, ni får ha det bra och ta hand om er!!

Vi ses
Hej då

//Sofia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar