Translate

onsdag 14 mars 2012

Varför....? VARFÖR

Hej!
Jag tänkte blogga i morse men jag gick typ upp, sen åt jag frukost och sen vilade jag. Jag stannade hemma idag på grund av att jag har så himla ont i mina tänder. Och jag har fått skavsår av den där grejen på tungan. Jag åt inte speciellt mycket i morse. Jag kan ju inte svälja för jag får ju så ont. Just nu är jag så hungrig så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag mår inte så bra just nu, ganska deprimerad för tillfället. Jag måste bara få i mig någonting så blir det nog bra tror jag. Dem sa att man kan få skavsår dem första 2-3 MÅNADERNA!! JAG ORKAR INTE. Jag som försöker gå upp i vikt och nu händer det här. Jag är inte underviktig men jag är ganska smal. Och jag var på bättringsvägen och nu så sabbas allting på grund av allt det här. Jag är både arg och lite ledsen. Jag tror nog att alla har haft dem här stunderna någon gång. När man bara har lust att... Jag vet inte direkt vad jag ska skriva där.

//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar