Translate

söndag 18 mars 2012

Söndag

Hej allihopa! Hur mår ni? Själv mår jag SUPER BRA!! för att idag har jag fått min parfym, Somday by Justin Bieber!!! AAAA jag har längtat väldigt länge efter den, min mamma gav min kusin pengar så att hon skulle köpa den i USA. Den luktar så gott!! Ja, em idag har jag varit på dop hos mina kompisar <3 Sen åkte jag in till stan med min pappa för att kolla på min kusins dansskola, asså hon är danslärare och hon bjöd mig dit för att gå och kolla!! <3 Det va jätte coolt och SKIT bra!! Jag skulle vilja börja där! Imorgon är det måndag och då ska man träffa BooBoo, som varje Måndag och resten av veckan <3 Idag så börjar Jersey Shore på MTV och jag längtar så himla mycket!!

Ajuste, jag ska börja med '' Dagens låt '' Efter som jag är så himla intresserad av musik så vill jag börja med det <3

Men ni får ha det bra och lycka till under veckan <3

Vi ses

// Sofia <3

Dagens Låt <3


Här är bilderna av min Parfym Someday By Justin Bieber <3


















P.S jag vet att några bilder är likadana men det är några med flash och andra utan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar