Translate

fredag 23 mars 2012

Nu har vi håltimme + Gårdagens shopping!

God morgon!

Just nu har vi håltimme! Fredag idag!!!!!!!!!!!!! Jag och Sofia ska snart hem till henne. Det är ju så varmt så vi ska ha våra briller och bara typ tröjor på oss. Om snön kommer tillbaka så kommer jag spöa ner den. Fråga mig inte hur men aa..
Imorgon ska jag hem till pappa och vi i hela familjen ska till min faster och fira hennes födelsedag. Det ska bli kul. Så det blir lite fest imorgon!!!!!!
Jag tar tunnelbanan hem till pappa.


Här stog jag och BooBoo och väntade på tåget. :)

Dem här skorna köpte jag till idrotten. Dem var jättesköna. :D Från Stadium

Dem här ska jag också ha på idrotten. Och det står 98 på dem och det är det året är jag född!! Från Gina Tricot. 

Dem här jeansen köpte jag från Hollister. Jag älskar dem. Dem är inte lika snygga på bilden som de är i verkligheten.

//Lovisa ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar