Translate

söndag 11 mars 2012

Drar till täby idag + dagens look (ny kategoi)

God morgon!
Idag ska jag dra till täby!! Jag ska kolla efter lite skor. :) Så jag får se om jag hittar något. :o

Såg ni på melodifestivalen igår?! Tyckte ni att Loreen skulle vinna? Jag tyckte att hennes låt var okej. Det är okej att hon åker och representera Sverige. :) Såg ni vilken dålig förlorare Danny var. Han gick ju ut från Green Room helt plötsligt. Och han var ju inte ens med på efterfesten. Han gick hem och surade istället. Han kan ju vara glad för Loreens skull. Och han kom ju andra plats och det är ju inte så dåligt liksom.

Jag har gjort en ny kategori här på bloggen som heter dagens look!
Här kommer dagen look!!

Tröjan är från Kappahl
Och byxor från Gina Tricot

//Lovisa <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar