Translate

torsdag 22 mars 2012

JAG VILL HA SOMMAR!!!!!!!!!!!

HEJ!

Just nu har jag och Sofia Elevens val. Vi sitter ute i solen och har det jätteskönt. Det är ju så himla varmt and I love it. Vi sitter och lyssnar på dagens låt! :)
På svenskan så ska vi skriva om någonting och sen ska vi redovisa det. Jag ska nog skriva om ett klädes märke tror jag. Eller en butik. Jag funderade på Hollister men jag hittade inte någon fakta. När jag skrev Hollister fakta och då kom det bara upp länkar på om man vill åka till Hollister, California. Det är coolt att varje Hollisterbutik har sånt där tak på utsidan och det är ju känt för att dem spelar hög musik inuti butiken.
Kommentera gärna om ni har något förslag på vad jag kan skriva om. Det kan vara vad som helst. :)


//Lovisa <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar