Translate

måndag 19 mars 2012

17.12

Ello!
Just nu sitter jag och typ inte gör ett skit. Jag har tänkt att typ kolla på nåt program på internet.
Asså omg, jag tänker på sommaren varje dag just nu. I want summer so badly!!!!!!! Jag och Sofia har bestämt att vi ska dra till Ung 08 i sommar. Alla stockholmare eller alla som bor här i Sverige vet nog eller har hört talas om det men för våra utländska läsare så förklarar jag! :) Det är en fest som är i stan för oss som är lite yngre. Jag har inte varit på den festen. Jag hörde att det blev fest på tunnelbanan förra året. Det blev helt ganlet.


Dagens frilla! Här är en celeb med den här frisyren. Jag skulle nog passa i den här frisyren fast brunett såklart.

Här är jag i min älskade, rosa, söta One Piece! <33
//Lovisa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar