Translate

torsdag 29 mars 2012

I'm coming home, tell the world I'm coming

Hej alla!

Just nu har jag och Sofia elevens val. Jag jobbar med det som vi jobbar med på svenskan, LV. Vi hade nyss rast och jag köpte lite saker i fiket som jag käkade upp. :B
Sen på slutet på dagen så har vi matte, inte bra att ha det i slutet av dagens. :O
Och sen efter det så ska jag hem och morfar ska komma och fixa med trådlöst internet.

Det är en vecka kvar tills jag ska till tandläkaren och sätta dit det där pyttelilla kedjan på min tand. Det kommer  att göra ont tror jag. :O Jag kommer att få lugnande medel, hehe. Så var beredda på att jag inte kommer att blogga så mycket den dagen för jag kommer att vara trött och ha ont.

Jag måste börja jobba nu, även fast den här lektionen är typ två timmar.

//Lovisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar