Translate

tisdag 13 mars 2012

I just don´t get it...?

Hejhej! Jag måste bara få en sak skrivet. Har ni någon gång stött på en person som verkligen tror att hon/han äger precis hela världen. I mitt fall är det en hon. Jag och Sofia var med om en situation idag. Det var två tjejer i våran klass idag som var riktigt otrevliga mot oss. Om dem säger något onödigt som dem i vanliga fall inte skulle säga så ignorera det bara. Det gjorde vi. Sen sa dem samma sak om och om igen och vi gjorde samma sak. Jag lät dem inte köra över mig. Jag tänker aldrig i hela mitt liv låta någon köra över mig på det sättet som dem försökte göra. Sen gjorde dem det här sättet att dem pratade med våran lärare och så försökte dem prata högt så att vi skulle höra. Dem sa att vi var dryga till dem. Det är ju dem som kom från ingenstans och bara sa åt oss att hålla %#?-/.
Aja, jag blir så arg när sånt här händer, asså!!
Men jag tänker bara ignorera dem nu. Jag tänker inte lägga mer tid på att tänka på dem. Jag har bättre saker för mig.

//Lovisa :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar